
Kundservice
Här kan du kontakta oss på NICO PLACE samt hittar du svar på vanliga frågor!
Frågor eller kommentarer? Vi finns här för dig!
Vanliga frågor
Hur spårar jag min leverans?
Du kan spåra din order genom att klicka i leveransbekräftelsen vi har skickat till din e-post.
Distributörerna skickar även en spårningslänk via mejl, sms eller app, så att du kan följa ditt paket när de har mottagit det från oss.
Jag beställde fel, hur gör jag?
Om du har beställt fel vara så behöver du ta kontakt med vår kundservice. Notera att vi endast kan stoppa ordern om den inte har gått vidare till packningsprocessen.
Jag har mottagit en trasig vara, hur gör jag?
Om du har mottagit en trasig vara, vänligen spara den och kontakta vår kundservice via vårt kontaktformulär. För att hantera din reklamation kommer vi att behöva bildunderlag , ordernummer samt en beskrivning av felet.
Var kan jag hitta min orderbekräftelse?
Du kan hitta din orderbekräftelse i din inkorg på den mailadressen som du angav när du gjorde beställningen. Du hittar även din orderhistorik om du loggar in på ditt konto på NICO PLACE.
Behöver jag verifiera min ålder för att ta emot mitt paket?
Ja, det behöver du. För alla leveranser inom Sverige gör vi en dubbel åldersverifiering. Det betyder att du måste legitimera dig när du hämtar ut eller tar emot ditt paket – oavsett om du väljer ombud, paketbox eller hemleverans.